Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe bestel ik een product?
    Via de categorieën in ons hoofdmenu kun je onze collecties bekijken, waarbij je het filtermenu aan de linkerzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen. Nadat je het door jou gekozen product hebt geselecteerd, kies je voor de juiste maat. Nadat je dit hebt gedaan klik je op ‘Toevoegen aan winkelmand’. Rechts bovenin de website kun je de inhoud van het winkelmandje bekijken. Je kunt hier je bestelling nog aanpassen. 

    Als je jouw bestelling wilt plaatsen, volgen 4 stappen:

    1: Winkelwagen
    Controleer of de artikelen naar wens zijn in de juiste maten, kleuren en hoeveelheden. Klik vervolgens op 'Bestelling afronden'. 

    2: Jouw gegevens
    Hier kun je jouw gegevens invullen. Log in met je bestaande account of ga verder zonder account. Je krijgt dan later nog de optie om je te registreren als klant. 

    3: Jouw bestelling
    Hier zie je nogmaals een overzicht van de artikelen die je gaat bestellen. Ook kun je hier aangeven hoe je jouw bestelling wilt betalen.

    4: Afrekenen
    Bij deze stap ga je de bestelling afrekenen met de door jouw gekozen betaalmethode.

    Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je van ons direct een bevestigingsmail. Controleer altijd goed of de gegevens in de bestelbevestiging kloppen. Als je nog iets wilt aanpassen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We gaan direct met jouw bestelling aan de slag, zodat je jouw bestelde items zo snel mogelijk in huis hebt!

    Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, mail dan naar klantenservice@buijssemode.nl. We kijken graag even met je mee!

  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
    Het zou kunnen dat je per ongeluk bij het bestellen een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd. Hierdoor kunnen wij jouw bestelbevestiging niet afleveren. Ook kan het voorkomen dat onze e-mails in de spambox belanden.

    Neem gerust contact met ons op om te controleren of jouw bestelling goed bij ons is aangekomen.
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
    Je kunt je bestelling vaak nog annuleren als deze nog niet door ons is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met ons via klantenservice@buijssemode.nl of via telefoonnummer 0187 482 052.
    .

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen nadat je deze hebt afgerekend. Is er toch iets misgegaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Indien mogelijk kunnen wij jouw bestelling annuleren, zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. 

    Als je een fout hebt gemaakt in het verzendadres, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we dit vaak nog aanpassen. Als je bestelling al is verzonden, kan je proberen om via de Track & Trace link van PostNL je bezorging nog aanpassen naar een PostNL punt.

Verzenden

  • Wat is de levertijd?
    We doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Doorgaans gebeurt dit binnen 1-3 werkdagen. In drukke periodes kan het voorkomen dat dit iets langer duurt. Je ontvangt een verzendbevestiging zodra jouw bestelling door ons is verzonden.

    Bij normale omstandigheden levert PostNL jouw pakketje de eerstvolgende werkdag na de verzending. Je kunt je bestelling ook altijd volgen via Track & Trace van PostNL.

    Heb je jouw bestelling met spoed nodig? Neem dan contact met ons op via klantenservice@buijssemode.nl.
  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij werken voornamelijk met PostNL. 

    • Indien mogelijk maken wij gebruik van een kleine verzendzak, waarbij het pakketje door de brievenbus past en je niet thuis hoeft te zijn voor de bezorging.
    • Wanneer we je bestelling hebben verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging staat een Track & Trace code, die je samen met je postcode kunt invullen op de site van PostNL. Hier zie je de status van de verzending en krijg je een indicatie van de bezorgtijd.
    • PostNL bezorgt maandag t/m zaterdag tussen 09:00 uur en 18:00 uur.
    • Wanneer je op de dag van bezorging niet aanwezig bent op het door jou opgegeven bezorgadres, wordt het pakketje door PostNL aangeboden aan je buren. Je ontvangt een kennisgeving met informatie over het afleveradres. Wanneer de pakketbezorging ook niet lukt bij je buren, kun je het pakketje, met de kennisgeving van de postbezorger en een geldig legitimatiebewijs, ophalen bij één van de PostNL punten bij jou in de buurt

  • Wat zijn de verzendkosten?
    Voor bestellingen in Nederland rekenen wij vanaf €50,- geen verzendkosten. Als je bestelbedrag lager is dan €50,- brengen wij €3,95 verzendkosten in rekening. Ook leveren wij in België en Duitsland, de verzendkosten naar deze landen zijn €15,-.

  • Wat doe ik als ik niet mijn hele bestelling heb ontvangen?
    Het is mogelijk dat wij jouw bestelling in meerdere delen leveren. Je ontvangt voor elke deellevering een aparte verzendbevestiging met Track & Trace code. Controleer daarom of jouw verzendbevestiging overeenkomt met de items die je hebt ontvangen. Mocht er iets niet goed gaan, neem dan contact met ons op via klantenservice@buijssemode.nl.

Betalen

  • Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
    Wij bieden de betaalmethodes iDeal, Mastercard, Visa en Bancontact. Voor deze betaalmethodes brengen wij geen extra kosten in rekening. Als je gebruik maakt van een Nederlands bankrekeningnummer, is iDeal de makkelijkste manier.
  • Hoe werkt betalen met iDeal?

    Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank. iDeal is namelijk een directe online overboeking van jouw bankrekening naar onze bankrekening.

    iDeal biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:

    • Je hoeft je niet te registreren. Je kunt iDeal gebruiken als je bankiert bij een van de deelnemende banken.
    • Het is veilig, want je betaalt in de omgeving van je eigen bank.
    • iDeal is gemakkelijk omdat alle betaalgegevens voor je worden ingevuld. Ook weet je direct of de betaling geslaagd is.
    • Je houdt controle op en overzicht van je saldo. De iDeal-betaling is meteen zichtbaar op je rekeningoverzicht.

Ruilen & Retourneren

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Als je niet tevreden bent over jouw bestelde artikelen, kun je deze uiteraard retourneren. Dit kan onder de volgende voorwaarden:
    • ruilen en/of retourneren dient plaats te vinden binnen 14 dagen vanaf het moment van thuisbezorging;
    • het artikel dient onbeschadigd en ongebruikt te zijn;
    • het artikel dient voorzien te zijn van de originele labels en het originele prijskaartje;
    • onderkleding en zwemkleding is uitgesloten van ruilen en/of retourneren i.v.m. hygiënische redenen.
  • Hoe werkt retourneren?
    Je kunt de artikelen per post terugsturen aan de ons retouradres of je kunt je bestelling zelf terugbrengen in een van onze winkels. Zorg er altijd voor dat je de factuur van je bestelling, of een kopie hiervan, mee terugstuurt. Zo weten wij van wie de retour komt en kunnen wij direct jouw geld terugstorten.

    Ons retouradres is:

    Buijsse Mode
    Afdeling Retouren Webshop
    Zandpad 24
    3241 GX Middelharnis

    Bewaar het verzendbewijs altijd goed, hierop staat vaak een code waarmee je kunt zien of het pakket al bij ons is afgeleverd.

    Als je de bestelling zelf wilt terugbrengen, kun je deze terugbrengen naar onze winkel in Middelharnis. Het adres hiervan is hetzelfde als ons retouradres. 
  • Hoe werkt ruilen?
    Helaas is het ruilen van jouw online aankoop niet mogelijk. Je kunt het bestelde artikel retourneren in onze winkel of via een bezorgservice naar keuze. De verzendkosten hiervan zijn voor eigen rekening. Je kunt zelf het nieuwe gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop.

    Heb je gebruik gemaakt van een kortingsactie en wil je hier alsnog gebruik van kunnen maken? Neem dan contact met ons op via klantenservice@buijssemode.nl.

    Mankeert er iets aan het product en wil je daarom graag ruilen of retourneren? Neem dan eerst contact met ons op, zodat wij kunnen meedenken over een passende oplossing. We ontvangen graag per e-mail foto's van het defect en een beschrijving van de klacht. Mocht het blijken dat de beste oplossing is om het artikel retour te sturen, dan nemen wij uiteraard de kosten hiervan voor onze rekening.
  • Wat kost retourneren?
    Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.
  • Wat is de retourtermijn?
    Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om artikelen te ruilen of retourneren.

    Omdat wij van onze artikelen vaak maar een paar maten beschikbaar hebben, ontvangen wij de artikelen die je niet wilt houden graag zo snel mogelijk weer retour. Zo kunnen wij iemand anders er weer blij mee maken.

    Als je bent verhinderd in het retourneren en de bestelling niet op tijd kunt terugsturen, neem dan contact met ons op.
  • Wanneer ontvang ik de retourbetaling?
    Zodra jouw retourzending bij ons is afgeleverd en de retour is geaccepteerd, ontvang je een hiervan een e-mail. De terugbetaling wordt direct in gang gezet.

    Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. De terugbetaling wordt gefaciliteerd door MultiSafePay. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voordat het bedrag op jouw rekening verschijnt.

    Mocht je vermoeden dat er ergens wat mis is gegaan, neem dan contact met ons op.

Spaarprogramma

  • Wat zijn de voorwaarden?
    Door deel te nemen aan dit spaarprogramma geef je aan akkoord te gaan met deze spelregels:

    • Voor elke €10,- die je bij Buijsse Mode besteedt, ontvang je 100 punten.
    • De punten kunnen pas worden ingewisseld vanaf 3000 punten.
    • Bij het retourneren van producten worden de toegekende punten in mindering gebracht. Heb je via een kortingscode jouw spaarpunten ingewisseld? Stuur dan een mail naar klantenservice@buijssemode.nl om jouw spaarpunten terug te laten zetten.
    • Rechtmatig verkregen punten kunnen alleen bij Buijsse Mode worden besteed. Punten zijn niet inwisselbaar voor contant geld.
    • Bij het retourneren van artikelen waarvoor je spaarpunten hebt ingezet, worden de spaarpunten weer teruggezet op je account.
    • Gespaarde punten hebben een geldigheidsduur van twee jaar.
    • Buijsse Mode heeft de bevoegdheid om deze spelregels, punten en de waardering van de punten eenzijdig te wijzigen.
    • De door jou ingevulde persoonsgegevens en aankopen worden opgeslagen in de Buijsse Mode ‘vrienden’ database. Deze database is aangemeld bij het College bescherming persoonsgegevens te Den Haag. De Naura Groep is hier eigenaar van en behandelt deze gegevens vertrouwelijk. Buijsse Mode kan de gegevens gebruiken voor analyse en direct marketingdoeleinden.
    • Persoonsgegevens worden door Buijsse Mode nooit aan derden verstrekt, tenzij Buijsse Mode daartoe wettelijk wordt verplicht, of als hiervoor door u toestemming is gegeven.
    • Dit ‘vrienden spaarprogramma’ kan door Buijsse Mode om haar moverende redenen worden gestaakt.
  • Hoe kan ik extra punten sparen?
    Er zijn twee manieren om extra punten te sparen:

    Je eigen tas meenemen? Punten als beloning!
    Wij denken graag mee hoe we minder afval en materialen kunnen gebruiken en dat belonen we graag. Als je ervoor kiest om jouw aankopen in je eigen tas mee te nemen, dan ontvang je van ons 100 extra punten bij je aankoop.

    Vertel het door
    Neem een vriend, vriendin, familielid of kennis mee naar onze winkel om extra punten te verdienen! Laat je vriend* zich inschrijven bij de kassa voor ons spaarprogramma. Voor het aandragen van een nieuwe Buijsse Mode vriend bedanken we je graag. Wanneer je beiden een aankoop doet van minimaal €75,- ontvang jij als aandrager 1500 punten cadeau!

    *De nieuw aangedragen klant mag nog niet geregistreerd zijn in ons klantensysteem.
  • Hoe werkt het spaarprogramma?
    Bij elke aankoop die je doet, spaar je automatisch punten. Ook op jouw online aankopen en in de opruiming. Deze punten kun je inwisselen voor korting. Voor elke €10,- die je besteedt, verdien je 100 punten. Zodra je 3000 punten hebt gespaard, kun je ze inwisselen voor een waarde van €10,-. Deze gespaarde punten kun je in onze webshop of in onze winkel gebruiken voor korting of zelfs voor gratis items.
  • Hoe kan ik punten inwisselen?
    Bij het afrekenen en inwisselen vragen we om je adresgegevens. Het verstrekken hiervan is voldoende. We kunnen dan zien of je genoeg punten hebt gespaard en vragen je of je deze wilt inwisselen. Om misbruik te voorkomen kan er om legitimatie worden gevraagd.

    Online is het ook mogelijk om punten in te wisselen, neem hiervoor contact met ons op via klantenservice@buijssemode.nl. We zullen je een kortingscode toesturen die je kunt gebruiken bij je volgende aankoop.
  • Hoe lang zijn de punten geldig?
    De gespaarde punten hebben een geldigheidsduur van drie jaar. Als je in die tijd geen aankoop hebt gedaan, komen je punten te vervallen.
  • Wat is mijn spaarsaldo?
    Jouw spaarsaldo kan je (nog) niet online inzien. We kijken het graag voor je na in onze winkel, of neem contact met ons op via klantenservice@buijssemode.nl.

Garantie & Klachten

  • Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?
    Wij staan voor kwaliteit en service. Hierdoor heb je uiteraard ook garantie op de artikelen die je bij ons koopt. Gaat een door ons geleverd product onverwachts kapot, zullen wij er alles aan doen om het probleem op te lossen.

    Kom met het artikel langs in onze winkel, of stuur een mail met foto's naar klantenservice@buijssemode.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.
  • Waar kan ik mijn klacht kwijt?
    We waarderen het als je bij een klacht direct contact met ons opneemt. Zo kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. 
    Je kunt een mail sturen naar klantenservice@buijssemode.nl of bellen naar 0187 482 052.
  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
    Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter voorkomen dat je een verkeerd artikel toegestuurd krijgt. In dit geval kun je het beste contact met ons opnemen via klantenservice@buijssemode.nl. We gaan ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen!

Jouw gegevens

  • Waar kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
    Sta je in ons klantenbestand en ben je recent verhuisd? Dan kun je de verhuizing doorgeven via ons contactformulier of via klantenservice@buijssemode.nl.
  • Ik kan niet inloggen, wat nu?
    Als je problemen hebt met inloggen, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Je krijgt dan een mail van ons, waarin je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Als dit niet lukt, heb je waarschijnlijk nog geen account op onze nieuwe webshop en moet je een nieuw account aanmaken.

    Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag.
  • Hoe kan ik mij uitschrijven voor fysieke post?
    Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via klantenservice@buijssemode.nl.

  • Hoe kan ik mij uitschrijven van e-mails?
    Je kan je uitschrijven van e-mails door onderaan de mail op 'uitschrijven' te klikken. Hierdoor zul je geen promotionele mails meer van ons ontvangen.

    Mocht dit niet lukken, kun je een e-mail sturen naar klantenservice@buijssemode.nl. We halen jouw e-mailadres dan uit ons systeem.
  • Hoe verwijder ik al mijn gegevens?
    Neem hiervoor contact met ons op via klantenservice@buijssemode.nl. We zullen je uit ons klantenbestand halen.

    Let op: hierdoor zullen ook jouw spaarpunten worden verwijderd. Deze kunnen we niet meer terughalen.
  • Mijn reeds aangemaakte login werkt niet meer, wat nu?
    In onze vernieuwde webshop zijn jouw oude klantgegevens niet overgenomen. Om verder te sparen en je aankopen weer te registreren, verzoeken wij je om een nieuw account aan te maken.

Voorraad

  • Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
    Alle items die je op onze webshop ziet, hebben wij in principe op voorraad. Je kunt de locatie van het artikel vinden onder de knop 'bekijk voorraad'. Sommige items zijn alleen online verkrijgbaar en liggen daardoor niet in onze winkel in Middelharnis. Bij deze items zie je 'dit artikel is alleen online beschikbaar'. Het is wel mogelijk om deze items online te bestellen.

    Het kan wel eens voorkomen dat je een artikel besteld, die net ook in onze fysieke winkel wordt verkocht. In dat geval kunnen wij het artikel helaas niet meer leveren. Dit melden we je uiteraard zo snel mogelijk. Als je zeker wilt weten of jouw gewenste artikel nog beschikbaar is, kun je contact met ons opnemen via klantenservice@buijssemode.nl.
  • Zijn alle artikelen ook in de winkel te passen?
    Helaas kan je niet alle artikelen uit onze webshop in onze winkel passen. Een deel van de collectie is namelijk alleen online beschikbaar. Dit komt bijvoorbeeld doordat ze ergens anders in een magazijn hangen. Je kunt dit het beste controleren door op de productpagina te klikken op de knop ‘Bekijk voorraad’.
  • Hebben jullie meer voorraad in de winkels?
    Vaak hebben wij in onze winkel meer artikelen dan online wordt getoond. Dit komt doordat niet van elk artikel een foto beschikbaar is. We doen ons best om onze online collectie zo compleet mogelijk te maken. Maar voor de meeste keuze én persoonlijk advies, verwelkomen we je graag in onze winkel in Middelharnis.

    Als een artikel wel online staat maar jouw maat is uitverkocht, dan hebben wij deze helaas ook niet meer op voorraad in onze winkel.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.